אמת בפסרסום. Truth in advertising

by

מגדות העתיד [באחוד האירופי] יאלצו לאמר ללקוחות שמה שהן מציעות הוא "לצרכי בידור בלבד", ולא מוכח באופן נסויי.

האם הסרט של אל גור לא צריך לבוא עם הזהרה דומה?

——————

Fortune-tellers will have to tell customers that what they offer is “for entertainment only” and not “experimentally proven”.

Shouldn't Al Gore's movie come with the same kind of warning?

5 תגובות to “אמת בפסרסום. Truth in advertising”

  1. רוגל Says:

    רק שהסרט של אל גור לא מבדר כלל…🙂
    תזכירי לי לספר לך מה החברה בניו-המפשייר עושים במלחמתם נגד רישיונות תעסוקה אידיוטיים.

  2. Alisa Says:

    Unlicensed manicure – the horror!

  3. krm Says:

    Gore and other Democrats (US) should have to label what they tout as scientifically disproven (but they want to do anyway, harder, with more tax dollars funneled into it) and it was all Bush's fault!

  4. Alisa Says:

    At least it was not the fault of the Jooos (although one can never know…)

  5. krm Says:

    The Jooos are now only a secondary cause to everything – Bush is the main cause of all the world's evils now.

כתיבת תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s


%d בלוגרים אהבו את זה: