מה שרואים משם. Perspective

by

שמחתי להיענות להזמנתה של אליסה ולתרום פוסטים קצרים בעברית בבלוג הזה, בנוסף לבלוג האישי שלי. אני חי בעשר השנים האחרונות בארה"ב ומטבע הדברים אכתוב על הדברים כמו שהם נראים לתושב פרברים בצפון מזרח ארה"ב. אני מקווה שזוית הראיה הזו תהווה תוספת מבורכת.

כפתיח אני ממליץ על הסרטון הבא שהפיק ארגון אפריקאי בשם African Liberty על הסיבות לרעב באפריקה. הסרטון מפאת קוצרו נוטה למעט דוגמטיות ולשטחיות, אבל האמירות החזקות מפיהם של בעלי העניין הופכות את הצפיה למעניינת ביותר.

Rogel brings a video by African Liberty, that explains the major reasons for the food shortages in Africa – worth watching.

תגים: ,

תגובה אחת to “מה שרואים משם. Perspective”

  1. Alisa Says:

    ברוך הבא:-)

    אני אראה את הסרטון רק מחר, כי אני כבר חצי ישנה, אבל בינתיים אתה רוצה להוסיף הערה קצרה באנגלית, או שאני אעשה את זה?

    לילה טוב.

כתיבת תגובה

