השלב הבא: כיתת יורים. Next: firing squad

by

אז ככה עובד התהליך: ראשית מחליטים שגובה הדשא בבתים פרטיים היא בעיה שעל העיריה לעסוק בה. ואז, מאחר וההוצאה מכבידה על התקציב עוברים לשלב ב:

בעלי בתים שלא מכסחים את הדשא שלהם בעיר קנטון שבאוהיו יצטרכו לעמוד בעונשים יותר כבדים, כולל אפשרות של ישיבה בבית סהר. ביום שני מועצת העיר העבירה פה אחד חוק שהופכת הפרה שניה של דשא-גבוה לעבירה מדרגה רביעית, החובה בתוכה קנס של עד 250 דולר, ועד 30 ימים בבית סהר.

——————

This is how the process works: Firstly the city decides that the hight of the grass in a private backyard is a public problem. And when the new program of socialized lawn mowing becomes a burden on the budget they are making failing to mow your own lawn a crime:

Homeowners who don't mow their grass in the northeast Ohio city of Canton now face stiffer penalties — including possible jail time.

The city council unanimously passed a law Monday that makes a second high-grass violation a fourth-degree misdemeanor carrying a fine of up to $250 and as many as 30 days in jail.

Unbelievable.

17 תגובות to “השלב הבא: כיתת יורים. Next: firing squad”

  1. krm Says:

    When I did code enforement work of cities and villages there were problems with noxious weeds that would spread if the lawns weren't kept cut – and it was a pain in teh posterior to address in standard building code fashion.

    It is not entirely crazy to address it with this sort of sanction (understanding that a court is not going to put someone in jail for not mowing his lawn for a moderately excesive period – that might only ever come into play if a series of small and escalating fines can't inspire cooperation).

  2. rogel Says:

    Lets assume that not mowing your lawn might effect the property of your neighbor – it is a civil dispute that case law should solve. Making it a law, and a criminal offense , is what crazy.
    Understandably there are many issues that can be open to dispute is social life. This isn't, however, an invitation for the government to use coercion to solve them.

  3. יעקב Says:

    זה קרה גם לי בישראל. קיבלתי קנס (עדיין לא מאסר, למזלי) על שהעצים ששתלתי בגינתי העזו לשלוח ענפים מעל למדרכה הציבורית. וכל זה בישוב כפרי, במדרכה שהמשתמש היחיד שלה הוא הכלב שלי.

  4. Alisa Says:

    סדד הוא סדר, חביבי! פסיכים. Your trees are not noxious, are they?

  5. Alisa Says:

    ד"א, יעקב ורוגל: אם אתם יכולים (כשיש זמן וסבלנות) לתת לתגובות שלכם שתי גרסאות בשתי השפות, זה יכול להיות נהדר. ויעקב, תודה על הקישור מ"ירוק":-)

  6. krm Says:

    There is letting the grass grow a couple of weeks – which doesn't end up getting prosecuted.

    Then there is totally letting things go to weeds – with actual public health consequences.

    US cites have had these sorts of ordinances for decades without much excitement or the fall of everyone's freedom. this one is unique, if at all, in that the penalty looks a little higher than what I remember as the norm.

  7. משה שרף Says:

    Say אליסה,האתר שלכם עובד עם טרקבקים או שאני צריך להביא קישור ידנית?

  8. משה שרף Says:

    הכוונה היא אגב לפוסט הזה:
    http://cafe.themarker.com/view.php?t=466721

  9. Alisa Says:

    הטרקבקים אמורים לעבוד, אני לא יודעת מה קרה. בכלל, לא הולך לי אתך: שלחתי לך מייל לכתובת שהשארת כאן בתגובתך האחרונה, וכנראה לא קבלת. ניסיתי גם להירשם בדמרקר, כי רציתי להשאיר תגובה לאחד הפוסטים שלך, ולא צלח.

  10. משה שרף Says:

    האלים שמים חומות בפנינו.
    אני משער שהמייל של העבודה חייב לעבוד,אלים או לא אלים.

  11. Alisa Says:

    שלחתי לך – לא קבלת? (מחקתי את התגובה האחרונה עם המייל, כדי לחסוך לך דואר זבל).

  12. משה שרף Says:

    זה מתחיל להיות מוזר..
    מה עכשיו?
    Via Facebook?

  13. Alisa Says:

    לא, אני לא מסתדרת טוב עם פייסבוק…תנסה לשלוח לי מייל ישירות, ואני אנסה לענות?

    טוב, לא נעשה מזה סיפור. מה שכתבתי היה בתשובה לתגובתך הראשונה: אני אשמח מאד אם תתרום פוסטים כאן, אבל אכן תצטרך לשמור על לשון נקיה – למרות שאני בעצמי לעתים קרובות מאד שוקלת מחדש את המגבלה הזאת שהטלתי על עצמי:-)

  14. משה שרף Says:

    אני משער שאשרוד את המגבלה הזו.

    איכשהו🙂

  15. Alisa Says:

    טוב, אם כך, צריך למצוא דרך לתקשר…אני אשלח לך הזמנה, אבל בינתיים תבדוק אם המיילים שלי לא זרוקים אצלך בזבל.

  16. Alisa Says:

    טוב, עכשיו זה באמת מתחיל להיות מוזר: שלחתי לך המנה פעמיים, וזה לא מראה לי שזה נשלח. תודיע לי אם קבלת משהו…

  17. Alisa Says:

    עניתי למייל שלך – קבלת?

כתיבת תגובה

